Friday, September 28, 2012

mengimbau kenangan di PASUM :)


Assalamualaikum.

post aku hari ni banyak gambar je. mengimbau kengan di PASUM. sedihnya bila teringat balik semua kenangan2 tu. skang kitorang semua terpisah. ade yang stay kat UM. ade kt Unimas (aku la 2 n also zuzu), ade kt UITM, kt UKM la...mcm2.. x kisah la kat mane2 pon kitorang berada skang, yg penting kitorang semua kawan selmanya :)



ni yam...mariam hamzah...dgn dia lah ak pegi lecture. dgn dia lah ak gelak kuat2..dengan dia lah aku meluahkan perasaan. aku ngn dia ade beza. aku suka math, tp dia tak suka. aku tak suka bio, tapi dia suka bio. yang peliknya skang, dia amek sains matematik kt UiTM while ak amek Zoology kt Unimas yang hampir semua subject aku adalah related to Biology. terbalik kn kitorang??? tapi nak buat macam mane dh tu yang ditentukan Allah S.W.T kn?? walaupon kami byk perbezaan, aku tetap syg dia.. syg sgt2...

 

 ni bilik aku dulu :) bilik kerabat diraja yang tak diiktiraf. hehe..pintu wrna kuning tu... :)

 
ni pulak roomate aku...roomate kesayangan. satu-satunya roomate ku. hek2.. orangnye tinggi. dia lagi tinggi dr aku. comel. cantik. lawa. semua ade kat dia. hehe.. dia gila-gila cket n that's make me always happy being with her... teah, aku sayang ko.. rindu ko sgt2..kau lah roomate terbaik aku... :)


 di Malam Emas... dinner kami...macam mak datin je kan...


ni adalah geng-geng ak mase kat UM...kt sebelah aku tu shira. aku selalu tidur ngn dia. satu katil, satu bantal, tapi bukan satu selimut. selimut masing2 yer...shira skg tgh wt medic kt UM..budak pandai....

sebelah shira is Huda. huda satu-satunya geng kami yang amek sains Fizikal. dia baik sgt2...pernah jgk tidur sekatil ngn dia :)

sebelah huda tu munirah. munirah ni baik sgt. dia cakap pn slow je. peminat korea yg tegar. skg kt UM jgk...kos ak x ingat..lau x silap ak berkaitan DNA rasenya...dia juga peminat tegar Biologi :)

sebelah munirah tu wani. wani ni ayu jer orangnye. orang Perak. same ngn Munirah n Shira. skang kt UKM buat optometry :)

aku syg diorang semua. tanpa diorang, mmg x de lah kenangan indah aku di Pasum :)

di atas pentas malam emas. nmpak x no lima n huruf2 A n S tu??? tu sebenarnya adalah ais yang diukir nama PASUM. cantik sgt



yg tudung putih tu aisyah. orang terengganu. comel je orangnye. kecik. lau dia kat sebelah aku, mmg dah mcm adik aku je gayanya. jangan marah ea aisyah :)









ni gambar mase hari last exam. bergambar sakan kitorang. yang kepalanya terjulur keluar, bertudung hitam tu lah zuzu. kat unimas sekali ngn aku. tapi dia budak medic. mmg x de peluang la nk terserempak ngn dia coz dia punya campus kt kuching. aku pulak kt samarahan. dia pon baik gak. gila2. happy-go-lucky. mmg gelak je memanjang bila ngn dia. aku sayang sgt kat dia. aku anggap dia macam adik aku kot. mybe sbb dia kecik je. hek3.. jgn marah ye wan zuraida :)









kat atas ni pulak adalah group tutorial aku. mmg rapat. sbb kitorang semua group yang sama jer sepanjang setahun 2. kitorang semua macam adik-beradik. kebanyakan diorang dapat UM. cket je yang dapat selain daripada UM. bez sgt bila ngn diorang. kelas yang begitu happening. aku syg diorang semua. aku harap sgt ak dapat jumpe balik diorang semua ni.


ni lah kawan-kawan yang mencorak kenangan aku kat Pasum. tanpa diorang, sunyi lah hidup aku...so, nilai yang dapat diambil dari post aku hari ni ialah sayangilah kawan-kawan disekeliling anda :)
 

No comments:

Post a Comment