Showing posts with label my friends. Show all posts
Showing posts with label my friends. Show all posts

Wednesday, October 31, 2012

Rindu Sekolah :)

assalamualaikum

mood: rindukan sekolah ku. Sekolah Menengah Sains Tengku Muhammad Faris Petra. rindu cekghu2 n saem2 semua <3  

cptnye masa berlalu. dah dua tahun lebeh rupenye aku dan kawan-kawan meninggalkan Faris Petra.  :(

ok. that's it for today. a picture to share below ; sharing is caring. caring is sharing. :)



 *pic credit to en. google. 

ps: ari tu kawan ak ade cakap, kalau lah google tu orang, mesti dia lah yang paling pandai atas dunia ni. haha.. ade btulnye jgk kn?

k bye Assalamualaikum.

Tuesday, September 06, 2011

dye....sy sgt syg kat dye....

ya Allah...sesungguhnya daripada Engkau kami dtg dan kepada Engkau jualah kami kembali...cume masanya kita x tau kan???

teacher yang amat ak sayangi....yang amat ak kagumi...yg penuh kasih syg mndidik ak n kawan2 mase fomm4 n fom 5 telah  meninggal kan dunia ini buat selama-lamanya...
belia mninggal pd 5/9/2011 disebabkan kanser...

sjak taun lepas lg dye sakit n slalu masuk hospital....kesian tcer...ak teringt lagi mase taun lepas...tcer masuk hospital mase kitorang dh dekat2 nk spm dah...ade skali 2...dye dtg skolah lepas dye dh kuar hspital...ak tringtkn senyuman dye smasa mlayan karenah kitorang yg nakal2 2...itulah dye teacher yg ak amat kagumi...sntiasa snyum dn sabar melayani anak muridnye...

dye jg seorang yg susah sgt nk marah kami...walaupon kami x buat omwork yg diberikan...ya Allah...tcer Yat mmg baik orgnya...

mmg byk kngn kami ngn tcer...tcer amat baik orgnye...slalu bwk mknn tuk kami...sy syg tcer...

okey la...sy dh x tau nk kate ape...mmg speechless bile dpt tau berite ni smalam...mmg sdeyh...mmg ak mnangis bile tringt kngn bersama tcer...

tcer...smoga rohmu aman di sane....AMIN...